نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12805
-
الف
+

بروسلی افغانستان رویای دایرکتری یک فلم در سر دارد

عباس علیزاده با بازی در دو فلم کشورهای آذربایجان و هند، یکی از رزمی کاران و هنرمندان در حال رشد افغانستان در خارج از این کشور است.

اگرچه ۴۴ سال از مرگ بروس لی میگذرد اما این چهره پر آوازه کونگ فو، همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

به گزارش آی فیلم2، داستان عباس با نشر یک قطعه عکس او در یکی از صفحات فیسبوک زیر عنوان «افغانستان صاحب بروس لی شد» شروع شد.

پس از اینکه عکس عباس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد او مورد توجه بسیاری از مردم در داخل و خارج از کشور قرار گرفت.

عباس علیزاده از دوران طفولیت علاقمند هنرهای رزمی بود ولی بنابر مشکلات اقتصادی نمیتوانست به کلپ ورزشی برود. اما این مشکل مانع رسیدن او به هدف نشد، او تصمیم گرفت تمرینات خود را در خانه آغاز کند.

عباس می گوید : من در ۸-۹ سالگی برای اولین بار با فلمهای بروس لی آشنا شدم. حرکاتی را که بروس لی انجام میداد برای من بسیار جالب بود. بلی، بدون شک، همین فلمهای بروس لی باعث شد که من به هنرهای رزمی رو بیاورم و بیشتر تلاش کنم تا به یک رزمی کار موفق جهان تبدیل شوم.»

از نظر او بروسلی اسطوره‌ای تکرار نشدنی است. عباس می گوید  من جای بروس لی را پر کرده نمیتوانم اما تا زنده‌ هستم راهش را ادامه میدهم.

عباس جوان با استعداد است. وی استفاده نانچیکو را با تماشای فلمهای بروس لی آموخته است.

عباس علیزاده جالبترین خاطره زندگی اش در پیوند با نانچیکو را این گونه تعریف می کند:. من با تماشای یکی از فلمهای بروس لی، نانچیکو بازی می آموختم. بطور ناگهانی نانچیکو به سرم خورد و حدود ۵ دقیقه بیهوش بودم.»

اما این اول راه بود و عباس به ورزش های رزمی اکتفا نکرد  و پس از به شهرت رسیدنش شماری از شرکتهای فلم سازی پیشنهاد همکاری را به وی کردند.

وی تا به حال در ۲ فلم نقش بازی کرده است. اولین فلم او «برات لی» نام دارد که ژانر آن کمیدی می باشد و در این فلم در نقش بروس لی ظاهر شده است.

«بروس لی کا بروولی » فلم دوم عباس میباشد که در هند فلمبرداری شده است. وی در این فلم نیز در نقش بروسلی ظاهر شد.

علیزاده از آرزوهای خود می گوید اینکه میخواهد در فلمی که دایکتر اش خود او باشد و در افغانستان فلمبرداری شود نقش بازی کند.

علاوه براین عباس پلان دارد در افغانستان یک شرکت فلمسازی را ایجاد کند و با جذب جوانان با استعداد صنعت فلمسازی کشور را رونق بدهد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر